lördag 16 maj 2015

Kärlek och ännu mera kärlek....

Så sant så som det står här på Krokus,
det är nog hur vi vandrar, och hur vi delar vår kärlek här på jorden !!
Hur vi samsas !!!
Den här killen är det inte svårt att dela sin kärlek med...
Söta Vincent Lee.
Och kärleken är nog att få dessa två killar på frukost in i bobilen på morronkvisten,
vi blir både glad och kärleksfull av dom.
Idag skulle John Vilde på ett piratkalas,
och mamman hängde på.
Cooolt juh.
Pappan i familjen fick fortsätta att fixa med köket,
och med Rantafars hjälp....
vet inte riktigt om det var bra med handvisning...eller inte ???
Jag som inte alls var inblandad i något köksrenovering,
jag tog en fotorunda tillsammans med....
John och Vincent.
Och var så glad att våren äääääntligen är på väg.
Kom å hämta tumvantehelvete, så att vi får sommar nångång här uppe i
Västernorrland.
I  kväll fick vi smaka på den dyra och goda champagnen,
fem år av äktenskaplig lycka, tjooohooo,
vi påminde om att vi hade 45 i höst...
glädjedödare och gammelfolk...
Vincent hade plockat blommor till farmor ikväll,
med kärlek och lek...
tackar och tar emot med glädje, eftersom jag inte ofta får just blommor.

Tjingelingen alla vänner, snart är jag hemma igen.

6 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Så gosigt du har det och fina blommor.Ja nog kunde någon hämta vanten nu, 4 grader var det ute nu, jag sitter på holmen och skriver ,var just ute och tog en bild på solnedgången . kram ,Nette

Skärgårdsbilder från Oskarshamn sa...

- Halloj i norr.
- Vilka härliga bilder på de två små grabbarna !
Kul att ha dom på inte allt för långt avstånd.
- Ha en fortsatt trevlig helg !
Hälsar Henning och Blondin-Ida....:o)

Hajan sa...

Visst är det underbart med dessa små som vi får, och bara kan pyssla och krama om,
Vi behöver ju inte fostra dem, bara ge
goda råd ibland.
Ha det bra önskar Hajan

Ama de casa sa...

Champagne i all ära, men jag kan nog tycka att den cavan som vi köper på Mercadona för 1,65 euro är mer prisvärd :-)

BP sa...

Vilken härlig bildkavalkad från Krokus! Den har allt och lite därtill. Å då menar jag förutom barnbarnen något vi inte haft här på ett tag - SOL:-) Tack Rantamor:-)

Snäckskalsdalen. sa...

Champagne och söta barn, eller om det skall vara tvärsom, vilken härlighet, det är inte dumt så länge man får vandra på jorden! Kramar