torsdag 8 december 2016

Rantafar på Camp Nou i Barcelona...

Undrar ni vars min finaste Rantafar har varit...???
Fick mig tillsänd några foton av dotterns sambo som var med och gjorde Rantafars dag på...
Camp Nou i Barcelona.
Det var ingen fotbollsmatch, men Rantafar njöt ändå av att få vandra omkring på denna så kända fotbollsarena...
Men visst kan jag förstå att det var en stor upplevelse även om jag tackade nej till denna upplevelse och hade annat för mig med dottern....som fiskspa !!!
Alltså inget av dessa foton är tagna av mig....

Utan av Stefan som tog med sig Rantafar till fotbollens kapell.
Hade ju suttit bra med en avspark just här.

Här kommer Rantafar upp ur spelargången, där så många kända fotbollskillar har studsat upp,
och jag är övertygad om att dem inte har behövt ledstången för att äntra fotbollsplanen.
Men så har det nog inte funnits någon finare än Rantafar på denna trappa heller !!
Så det så !!

Hör också till dag fyra i Barcelona....går trögt det här och advent-tider bara gnuggar på mot julafton.
Kanske är jag klar då ??

Tjingelingen från Rantamor å Rantafar.
Fortsättning följer !!

5 kommentarer:

Paula i pörtet sa...

Men oh, Rantafar ser ut som en liten lycksalig grabb som just fått världens bästa julklapp! Och det var väl inte så långt ifrån sanningen...

Hajan sa...

Åh, Du förstår vad Rantafar tyckte detta var en höjdpunkt.
ken Spanien semester för Er de ordnade.
Nu har nu minnen för hela ert liv. Tänker på Er det är ju underbart, men lite jobbigt också.
Upplevelser ni inte glömmer bi första taget.
Tack för ni guidar oss.

HWIT BLOGG sa...

Så härliga och glada bilder! Måste vara ren och pur LYCKA för en fotbollsfantast :)
Vinterkram från Titti

Susanne sa...

Är väldigt avundsjuk på Rantafar.

Hyrestanten sa...

Vad glad man blir av att se bilderna på din lycklige man och läsa dina kärleksfulla rader :)