måndag 31 maj 2010

FARMOR i Danderyd...hon finns....

TJOHOO...nu drömmer jag inte bara mera, nu har jag börjat höra RÖSTER också..hahaha
Låter säkert konstigt, men sant, Farmor Annelie ringde, snacka om att jag blev svettig...och okammad var jag också....oförberedd.
Men det gick bra vi lyckades redan med en sak....tala i mun på varann.
Hur ska detta gå ????
Rantafar bara skakar på huvudet....han vet att det kommer att bli en prövning....ett till i hans liv.
Den Rantafadern han får uppleva mycket, va tur att jag hittade en så stadig och tålmodig underbar man.
Han var allt lite vek i början ...men men nu är han härdad som ett två komponentlim...

Men HERREJISSES va kul att prata med FARMOR, näe nu ska jag fortsätta städa och packa husbilen, Rantafar kollade nyss olja och han putsar å fejar....bli fint d här.
Ska snart dra iväg å klippa mig ....solen skiner

TJINGELING snart drar vi me husbilen....

6 kommentarer:

Annelie sa...

Promenaden idag gick som en dans, jag skrattade hela vägen! Jo nog blir det en prövning för våra män.....
Svetten lackade, men jag tänkte att NU, nu jäklar ringer jag medans modet fanns kvar.
Kommer ni inte snart...........det ska bli så kul!

Annelie sa...

Du, jag tänkte på en sak.....
Vi kanske ska skaffa en bandspelare. Så vi kan spela in vad vi pratar om på lördag. För vi lär ju ha tusen saker att berätta, i mun på varandra!
Så kan vi lyssna på det i efterhand! *gapskratt*

Camilla (Rantis) sa...

Hahaha...
skakar nog på huvet som Rantafar jag med...
hur ska detta sluta????
Kommer nog att ske en mindre jordbävning i sthlm området på lördag!!!!

Lill Nikon väntar på dig...
å jag med....

agnetha sa...

Men då är det sant att du ska till Stockholm, jag trodde att det bara var något som du skojade om. Ska ni verkligen åka husbil hela den långa vägen. Hur många mil är det egentligen?
Gud jag blir allt lite avis i alla fall, skulle också vilja träffa både dig och farmor Annelie.
Kram

Bettan sa...

Så trevligt med ett oväntat samtal. Hoppas ni får det trevligt när ni är iväg med husbilen.

ha det gott!

Bettan sa...

Just det jag hade ju en fråga, är det okej om jag lägger upp din blogg som länk hos mig?