tisdag 11 januari 2011

Hämta en "peppaward" hos mig....

Igår fick jag den här "peppaward" från AGNETHA, blev jätteglad över att hon tänkte på mig.
TACK snälla Agnetha.
Men så ska jag börja tänka vem ska jag skicka vidare till, det finns så många jag vill förära denna award med.
Tänkte först på Rantafar som faktiskt lider av ett förstorat hjärta, och rätt vänlig är han ju också. Sedan tänkte jag på min bloggvän Agneta som kämpar med sin cancer, och alla möjliga biverkningar av mediciner. Kämpa på tänker ofta på dig.
Tänkte på Mormia som var så ensam och lessen på sin blogg, hon borde peppas.
Karina som känner sig så ensam efter alla helger, och saknar sin älskade som gått bort alldeles för tidigt.
Vill skicka den tillbaka till Agnetha som jag fick Awarden av, eftersom jag vet att hon inte heller mår så bra.
Vill skicka en till Vitsippan som alltid är så duktig att kommentera i min blogg, hon är också rätt ensam.
Ni hör ju , jag vill skicka en Peppaward till så många bloggvänner, som på ett eller annat sätt behöver den.
Så varsågod ni som vill ta del av den, här får ni hämta den, jag ger en Award av kärlek till ER alla.
Fan...jag har nog ett stort hjärta ändå....*skratt*.
Tjingeling och kram till er alla....
Vet ni fick nyss en Peppeaward till av RIGMOR, den söta människan som har gjort sin sista skrivning och blivit undersköterska, visst är hon duktig och värd en hel famn med rosor.
Grattis Rigmor...nu är du värd en Award till...*skratt*...
Och sen är du en duktig bloggare med mycket humor.....

8 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Hurra och grattis till awarden. Kära bloggvän. Så fin du är!!

Maria sa...

Grattis till peppaward o Tack, den skall jag sätta in hos mig. Jag får en klump i halsen av glädje för all vänlighet du o flera andra skickat till mig. Jo det är ensamt här i torpet men blir jag bara bättre så får ja ta mig i kragen o ge mig ut i världen.
Önskar dig en bra dag med stor kram från Maria

mimmi sa...

Grattis till den du är verkligen värd den :) tänk så många gångar du har lyst upp min dag efter jag har varit inne och läst och tittat hos dig :)
kramizz

Rigmor sa...

Nu måste jag ju kommentera tillbaka direkt!! Jag skratta så jag tjöt när jag läste din kommentar på min blogg, du tyckte mannen skulle massera mina fötter och pussa naveln...man kan nästan tro att du känner honom!! Han har nämligen TVÅ kroppsfobier, fötter och navel!! När jag mellan skrattattackerna berättade för honom såg jag hur han fick rysningar över hela kroppen, stackar'n! Men lite massage ska jag väl ändå vara värd, får återkomma till var lite senare...
Ha det så gott vännen!!
Kram

Rigmor sa...

Nu måste jag ju kommentera tillbaka direkt!! Jag skratta så jag tjöt när jag läste din kommentar på min blogg, du tyckte mannen skulle massera mina fötter och pussa naveln...man kan nästan tro att du känner honom!! Han har nämligen TVÅ kroppsfobier, fötter och navel!! När jag mellan skrattattackerna berättade för honom såg jag hur han fick rysningar över hela kroppen, stackar'n! Men lite massage ska jag väl ändå vara värd, får återkomma till var lite senare...
Ha det så gott vännen!!
Kram

Oljekritan sa...

tack för dina söta ord....Du har varmt hjärta..det har du!! känner som dig, med min Award..vill sända den till ALLA.....alla....kan inte välja ut FEM!! Men OM man måste då!! Så vill jag ge min till dig...Så Du HAR EN AWARD hos mig att hämta!!! För du är så himla go och rolig..
Kram!!

ansepanse sa...

GRATTIS det är nog många som behöver en peppaward, du skriver så fint
kramar

Kerstin sa...

Grattis, den är du verkligen värd. Du lyser upp vår dag du, kära Rantamor. :)