söndag 15 augusti 2010

Vilken härlig dag....

Började dagen med att åka ut på havet. Det var alldeles för varmt för att stanna kvar på soldäcket hemma. Vi packede och drog ut till havs för en god lunch...räkor och rostad vitlöksbröd...vem kan motstå det ??????
Men oj ett fotografi av champagne....på havet ??? Nä nä nu har vi kommit till Tomtebo och Lilla `C`s mamma fyller år...skål för d och vi var välkomna....inte minst av,
Lilla C som spelade fotboll med Moffa...kom igen nu då....kämpa lite moffa.....
och mommo som bara hade längtat efter alla kramar....fick dom.
Älskade unge....
Och den älskade ungen gillar att låna mommos Nikon och fota i lite annorlunda vinklar.....för ni trodde väl inte för ett ögonblick att jag däckat under bordet....
Näe nu är klockan 02:00 och alla sover och jag sitter här å bloggar....hur normal är jag då????
Gonatt...Tjingeling zzzzzzzz.....




5 kommentarer:

Annelie sa...

Sitter du där och dricker bubbel utan mig????
Ser att du lagt in detta för bara några minuter sedan, är det ryggen igen....
Kan du inte sova din stackare?
Vore bättre du kom hit kunde vi dricka bubbel och skvallra lite.....

Camilla (Rantis) sa...

Jaha ja...
de är där ni är!!!
Satt ju uppe sent å väntade på en blogg.... men gav mig vid 23.30...
*S*

Vi hade 28,5 som varmast igår..
puh!!!
Var på en "höst-marknad" med barn-barna... hur man nu kan kalla det det när det nästan är 30 grader i skuggan....
De fick åka karusell så det nästan kräktes å sen blidde det chokladhjul och en massa annat skoj...
Naturligtvis var Nikon med..
*S*

Jodu...
de e tema BLANK på trissen...
du har väl massa foton av den sorten... *S*
Jag valde en lite annan tolkning...
Hälsa syrran Grattis å hälsa hela Lilla Familjen...

Pumita sa...

En ganska normal bloggare. ;D

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Tack för kommentaren !

Yngve o.Lill-Katten Nissen har det bra, tittar in där varje morgon med bredda fina mackor. Som han mumsar i sig och säger så fina kan inte jag göra,Fattas bara, Du är väl ingen kallskänka som jag.
Räkor och champagne det sparar vi tills han vet,om han får behålla tvåan, eller komma på nytt boende.En info.chef på Graflunds skrev en kommentar, att jag skulle skriva till henne.Så hon kunde rätta till felet. Har Ni skönt i fjällen? Är det lika hälsosamt som de säger.

Kram Mi

Bettan sa...

Det här ser ju så fantastiskt gott ut det riktigt vattnar sig i munnen, nu vill jag ha champagne och räkor. Ni ser ut som ni hade en riktigt lyckade kväll med lille C och hans familj.

Godkväll från småland!