onsdag 19 januari 2011

OrdlösOnsdag - Min vardag just nu.

ORDLÖS ONSDAG.

12 kommentarer:

Rantamor sa...

Kanske lite konstig vardag..men jag menar att jag försöker lära lite om photoshopvärlden...

Camilla (Rantis) sa...

hahaha..
ja, den såg ju lite "grå" ut din vardag...
Snart är du duktigare än jag på PS ju...får gå kurs hos dig!!!

Lysande ögonblick! sa...

fint! :-)

Lasseivomma sa...

Bekvämt när man får vara i PS och slipper ut i halkan. Du stressar mig och blir bättre och bättre på både foto och bildbehandlingen. När det gäller det verbala, speciellt kraftuttrycken, så ligger jag ju i lä sedan länge.
Det där huset är riktigt snyggt, gillar det.

Camilla (Rantis) sa...

Jo, gubben har en stor vak där han agnar i en mjärde till mörten... för kissen Kurre, han vill ju bara ha färsk fisk!!
Hum...
nåja, gubben e jag pensionär så han har ju tid... =)

Ja, de blev en hel del bra foton idag...solen ginstra så fint i den vita snön....
å det var bara -3 grader här...

Oj, vad ni e duktiga med gi...
näääää....har inte kommit igång än.
I morgon.... =)
Men fick ju i alla fall motion idag!

trist med skit ryggen din...
men hålla på att trampa i djupsnö så där, då skulle nog vem som helst få ryggskott!!

Har beställt nå nya filmer till Hedenhös som kom idag, nått om andra världskriget....
Paps kan ju få dem sen när han har kollat klart...

Tjing tjong
lång kalsong!!!
nu ska jag städa vidare...
Har satt upp nya gardiner idag!

mimmi sa...

hoppas du snart kan få lite sol så som vi hade idag .. för idag .. då flög jag fram när jag var ute och då menar jag inte att jag halkade omkull för jag hade broddar på mig utan jag var så glad över att vi hade sol ;)
kram :)

SoF sa...

Det ser ut som om du redan har "hajat" det. :)
Hur fint som helst!

Lycka till med fortsatta PS-lekar.

Anonym sa...

åh åh åååhhh, den bilden på huset, vad UNDERBAR!
Ha en mysig kväll och tack för titten hos mej :)
//Helena

Pysselfarmor sa...

Jamen det är väl en rolig vardag....!!!

Har du kollat mitt länktips och sett lektionsfilmerna?

Oljekritan sa...

tänk att tystnad kan vara så vackert!!Tack för din goa kommentar till mig,,,,Puss

Monica sa...

Fina bilder;-)
Inga fåglar vid badet i år, isen kom tidigt så dom flyttade nog in till Strömmen.

sinneskatten sa...

det där med att hålla snattran är en konst som bara vissa har en förmåga att kunna. När det gäller ordlösa bilder, men man kan ju alltid jobba på det, kanske i nästa värld man kommer dit!