torsdag 24 juni 2010

Idag - Fiskefitta....

Så blev det torsdag....med R.... och vi tog en lång välbehövlig tur till LillAavan för att fiska och jag för att fotografera...kick...klick....
Ska med en gång att förkunna att Rantafar fick fisk på fluga....d va otroligt med fisk upp å vaka och när han fiskade på vak fick han fisk ...jag som fiskade bottenmete fick inte ett napp.....så man kan påstå att jag vart fiskefitta......idag men vi har ju kvällen kvar.....så jag kan tvätta bort stämplen....vi få se....
Kolla så vackert...vilken dag..


Rantafar svingar fiskelinan så man får ståpäls.... bara så vackert jag brukar gömma mig i en buske å bara njuta....men jag ä juh tokig.......


Rantafars flugfiskerulle......

En bildstudie på Borgahällan från Aavan....bara så vackert att jag stannade å fotade å Rantafar bara gick ifrån mig......
Nu kan ni väl se borgaelefanten....snabeln går ner i gruset.....
Vissa kan juh bara fiska...medans andra måste diska.....måste då säga att allt är en njutning i fjällen....
Tjingeling fortsättning följer.....







4 kommentarer:

Lasseivomma sa...

Du, det där verkar drägligt.....
Trevlig midsommar på er.

agnetha sa...

Fniss...... vad gör du då när du tvättar bort den stämpeln???
Akta dig om du har en sådan där ägglossning. vete gudarna vad det kan bli av det.
Ha en bra midsommar. Nej föresten ha en HÄRLIG MIDSOMMAR!!!!!

Anonym sa...

Härliga bilder!
Ha en superfin midsommar!

Midsommarkramar från Åivo.

Tigris Predikantan sa...

Men du ... du tar härliga bilder!
:)