söndag 6 juni 2010

Slutbloggat....

Är lite förvånad att NetEtt som finns i alla Nordiska länder, heter det, inte finns i Finland. Attans också nu kan jag ju inte reseblogga alls sen vi kommer dit. Skulle kanske haft en brevduva som landat hos alla mina sköna bloggvänner så att jag kunde hålla kontakten.
Men kanske skönt med ett blogguppehåll...då är jag jätteladdad med bilder och galna historier när vi kommer upp till Haparanda.
Måste alltid se det positiva....
Och i Haparanda blir det ju ett långt stopp för Rantafar ska ju sova där på parkeringen och shoppa heeela följande dag....*gapskratt*
TACK än en gång Farmor Annelie och Saffran för er gästvänlighet....underbara människor...
Tjingeling alla bloggvänner, hörs på bloggen....senare.
Ha det bara finfint.

14 kommentarer:

Lasseivomma sa...

Ha det bra i det kommunikationslösa landet, jag kommer att sakna dig.
På återseende.

Hasse´s Skärgårdsbilder sa...

- Synd att det inte blir några direktrapporter.
Men då har vi mera att se fram emot när ni återvänder till civilisation....:O)
- Ha det så trevligt ! / Hasse

Annelie sa...

Ååååååh, hur ska jag stå ut utan dig så länge!?
Och tack själva för en underbart trevlig, rolig och galen kväll!
Det kändes bara så tragiskt att lämna er där vid husbilen........
Det är klart vi ses igen!
Tusen kramar från oss!

Pumita sa...

Vad härligt att ni fann varann, du och farmor! :)

Hälsa Finland och ta det försiktigt med Finlands populäraste grönsak*!

*länkkorv, om du inte visste... ;)

Gela sa...

Va tråkigt att du försvinner en stund... Men va roligt ni kommer att få. Ha det gott/Gela

Bettan sa...

Vi är här och väntar på dig :)

Trevlig resa.

Göran S sa...

Ha så trevligt under blogguppehållet!

Unknown sa...

Så det kan bli... Men då har vi andra något att se fram emot lite längre fram!
Ha en go tur! /SA

sinneskatten sa...

Njut av er resa och vi väntar med spänning på din reseskildring.

Annelie sa...

Jag vet att du inte kan läsa detta nu, men jag saknar dig! Ville bara säga det.....

Benita sa...

Och jag som äntligen börjar ha tid för att läsa bloggar och blogga själv. Jag var senaste vecka en resa till Umeå och då körde vi via Haparanda för att köpa lite möbler och grejor åt sonen som fått större lägenhet. 4 timmar var vi på Ikea....Ha en bra resa!

Anonym sa...

...får ni åka hem snart????
*S*

Annelie sa...

Men vad f-n! Åkte du till Australien eller....?*skratt*

Annelie sa...

Du Rantamor, du glömmer väl inte att ändra din adress? Man ju alltid SKRIVA till Finland...