tisdag 4 maj 2010

Farmor...kommer du aldrig...??

Farmor vars är du...har saknat dig hela dan...så där får du inte göra..... vet ju inte ens var jag är. Lade mig att sova i min säng , bakom ändan på min man...vaknar i Mark Leevengood`s nya hemland....fattar du hur det känns. ÄR det här slussen ? Är det här Atlanten ???? Ligger d i Stockholm förresten, jo d gör det nog för allt ligger där...ja där ligger ju Silvia med kungen , Daniel med Vickan , Farmor med Farfar...osv...
Näe nu ha jag lessnat...hon farmor hon kommer ju aldrig. Nu har jag legat å väntat här vid slussen hela dagen....va ska jag göra d finns ju inte en kotte som går förbi...ingen å prata med. Undrar...om jag ramlar av soffan å slår mig....hamnar jag inte på akuten då, där jobbar hon juh hon farmor. Jävla mås...skit inte på mig....
Tjingeling.....vet ingenting.....

6 kommentarer:

Annelie sa...

Nämen Guuuuud, jag tror jag döööör!
Var fååååår du allt ifrån?
Jag älskar dig Rantamor, dig och dina infall, dina texter och din fantasi....
Jag är ensam hemma, och jag sitter här för mig själv och gapskrattar, är det klokt det!

Jag kommer på momangen! Det kan vara Djurgården du hamnat på.......neäe, är det Nacka kanske? Ring! 0708-642829! Säg hur det ser ut runtomkring dig så kommer jag med blåljus på!

agnetha sa...

Å vad synd att jag har åkt hem till Värmland annars hade jag slängt på mig kappan och följt med på Rantamor-jakten!!! Nu får jag förlita mig på att farmor klarar det här!!!
Ja du Annelie hon är allt för härlig denna kvinna!!!!

Pumita sa...

Hjääälp, jag får inte luft! *kiknar av skratt*

Camilla (Rantis) sa...

hahaha..
jadu mor, vad säger man???
Ingen e som du....INGEN i hela världen!
♥♥♥♥♥

Kerstin sa...

Hahahahaha, du är bäst. :)

Annelie sa...

Kommer inte att kunna sova inatt, väntar...
Ville se din min när du ser min bloggbild.....