torsdag 6 maj 2010

Tack Rantis för support....

När det kör ihop sig för Rantamor, det är då hon finns där min support, Rantis. Igår hjälpte hon mig att förstå, och d är inte lätt, hur man länkar till en blogg. Jag blev tyvärr född långt ifrån datorvärlden, herregud man handmjölkade ju korna i min barndom, och släpade hem kvinnornorna till lägerelden i håret....
Ville bara säga tack, kram å puss till dottern Rantis för all hjälp....du är bäst. Nu ska jag gnugga in mina nya kunskaper så återkommer jag....=)
Tjingeling till Medsand.

3 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

Hahaha..
ja, du vet det är bara att sms:a ett hjälp så ringer jag....
å jag verkar ju vara duktig på att förklara över telefonen så att du förstår, de e inte alltid så lätt med data termer å allt annat...
men vi lyckades ju!!
Ett bra team!!

Ja, telia har jag grävt ner i en stor gro utanför stugan...
nu kör jag ice.net och hittills fungerar det toppen...
Tog ju ett sånt där abonnemang där man kan surfa flera, ett så kallat trådlöst, och det fungerar helt kanon!!
Man kan ju ha det i båt, husbil och även ut i skogen.... mjaaaa...inte när jag plockar svamp kanske!!!

Men oj...
där kom solen fram!
Underbart....
kvälls sol!
Ska nog ta på mig en filt å sätta mig i loungen å kolla när hacke nuppar med hacke-frun i trädtopparna!!!
Behövs inge TV1000 här inte....
Nupp nupp...

Pumita sa...

Haha, det ser ut som ett avgrundsdjupt vrål! Skönt att du fick hjälp. :)

Lasseivomma sa...

Men det är väl det man har barnen till. Dom är ju uppfödda med datorer och fjärrkontroller. Tror inte att dom byggt några kor av tändstickor och kottar, men knappar och displayer, det kan dom, så låt dom hjälpa oss med det, så bygger vi kott-kor åt barnbarnen.