lördag 13 mars 2010

En Wiskey, två vinnare....

Timrå spelade sig till slutspelen och min man är tokig. Han rusar runt i sitt harem, med en fru, men det vet han inte om, och bara joikkar som en norrman som vunnit melodifestivalen, utan att förstå det. Nu skiter jag i vinet, fjollvin...vitvin... nu ska jag ha en riktig Wiskey, han tar på sig Timråmössan och dricker wiskey, dansar och stönar....vi är i slutspelen....vi är röd dynamit...vi ger aldrig upp...Tiiiimrå.
Gääääsp...jag ser på melodifestivalen, ser i ögonvrån att min man fått fnatt.....men det brukar hända, har upplevt det förr...va nog kanske när Bagge fick sin Wahlgren.....han har känsla för hjärtknipande situationer..näe jag skojar....är så trött och har så ont i kroppen ännu. Men jag är så nöjd att Anna vann i melodifestivalen, hon berörde verkligen mig, och säkert många fler eftersom hon vann.
Nu har jag tänkt att knyta ihop dagen, lägga hela storkroppen i sängen, och få vila alla dom muskler som den senaste dagen har vaknat till liv. Gonatt alla goa vänner som läst min blogg..vi ses imorron...absolut...utan er är jag ingenting......
Tjingeling (d rimmade juh)

1 kommentar:

Annelie sa...

Tack själv! Det här inlägget har jag läst högt för min man, han är annars ganska ointresserad av vad jag har för mig vid datan, faktiskt nästan lite irriterad ibland. Hur kan du sitta där dagarna i ända, säger han småsurt.
Men det här, det dög minsann!
Du sköna härliga människa, synd att du bor så långt borta!
Kram!