lördag 27 mars 2010

Höga Kusten...

Försökte ta lite foton på Höga Kusten bron när vi åkte ned till Timrå. Vi har åkt så många gånger förbi men aldrig tagit ett foto. Jag är ju som en nykläckt fotograf, så jag vet ju inte hur jag ska fota för att få den optimala bilden. Men detta är ett av mina försök.
Den här bilden/fotot blev väl ändå rätt coolt. Vi var inne i restaurangen vid Höga Kusten bron och jag slet fram min kamera för att fota upp mot takfönstret, där hängde lite istappar och bollar och trådar som bildade ett fint mönster. Och mot den blåa himlen blev det riktigt fint, Försökte fånga det med min kamera, och så här blev det.

Handlade inte så mycket nere på Birsta , men en ny handväska blev jag med. Jag fastnade genast för denna färggranna tygväska och ville bara ha den, köpte den. Förlåt Lilla C`s mamma den fanns säkert på din Lindex butik med....men visst var den coool, lite min smak.
Jaha här sitter jag å bloggar på lördagkväll, vi har ätit en moussaka, gjord på renfärs och aubergine, med trattkantareller i.....jättegod. Vad finns att se på tv...absolut ingenting, får väl sitta å kika runt på lite bloggande kompisar, mycket mera spännande.
Den här dagen har väl varit....sådär, men inte mer. Hoppas att farmor Annelie har kul på krogen ikväll och rockar röven av alla 08-or.
Ni som läser ha en bra lördagkväll.
Tjingeling.



1 kommentar:

Camilla (Rantis) sa...

....mitten fotot e ju SJU-kt häftigt...( är inne på triss temat,allt ska ju vara 7 idag)
Coolt!!!

...oj, de var en färgglad och cool väska med!
den piggar ju upp i detta väder...
grått, trist och lite snöigt hos oss just nu!
....vill se solen!!!

fotot på högakusten bron är super läckert!
snyggt med solens strålar!

Här blir det nog en slö-söndag idag,
men såna söndagar får man ju ha, det är väl de söndagar är till för??

Har fortfarande inte fått ordning på min RD hotmail....
men står i kö i alla fall att få den "upplåst" igen!
Verkar som om det är hur många som helst som fått sina konton kapade, tråkigt och trist!

Nej, nu ska jag slöa lite i soffan med Von Rosen... *S*