onsdag 1 december 2010

Taggetråd å taggetråd.....

Har någon missat att se "trailern" på, bonde söker fru, där hon bonden sjunger om nå jävla taggetråd, taggetråd, me taggar på....
Karln ser skräckslagen ut...kommer han att sticka ????
Har inte sett detta förnedringsprogram, men tror fan jag måste se ikväll.
Taggetråd å taggetråd ä en tråd me taggar på.....?? har fastnat i mitt huvud....
Fan.
Måste nog se hur det går....eller är det ett skämt ??? Är jag lurad ??
Taggetråd å taggetråd...ä en tråd me taggar på......
ååå ä d inga taggar på...så ä d inge taggetråd..å taggetråd å taggetråd...osv...
Herregud...sverige hjälp mig....

6 kommentarer:

Rigmor sa...

Ja men det sa jag ju från början, var sjutton har de hittat alla knepiga bönder denna gång?? Man blir nästan generad. Men jag tänker som du, det är nästan så man får överge Arga Snickar´n på femman för att se om karlstackar´n fastnar i taggtråden eller försvinner som en fis i rymden. Fast karlarna verkar inte direkt heller"färdiga", så det kanske bli bra ändå...
Vilka vackra bilder i förra inlägget!! Jag har svårt att få till det med snö´n, det blir mer som katten har pissat i den än vit, ska mixtra lite med vitbalansen när jag får tid och orkar.
Ha en riktigt skön kväll nu med bönderna!!
Kram

Lasseivomma sa...

Jag vägrar att se på när bönder förnedrar sig om dom så sjunger min traktor den har tre kanter.
Roligt om jag lyckats sätta lite respekt i dig, tror inte du är rädd för så många andra. Jag försöker att vara lite ärlig, och se vilka framsteg det har lett till när det gäller ditt foto. Ja Nikon kanske också bidragit. Det viktigaste är ju ändå att du leker och tränar och det tycker jag verkligen du gör på ett begåvat sätt.
Jasså ni är så uppdaterade i Norrland att ni skiter inne, äter ni ute också så är ni ju nästan som Stockholmare, bara mera pålitliga.

"Lillagul" sa...

Har inte sett ett endaste avsnitt av Bonde söker fru , den här omgången heller !

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hej på Dig och Rantafar !
Har Ni på Er ordentligt i kölden.
Jag får skrattanfall, av att det är så himla bonnigt,Hon är ju tuff med sitt röda hår,fräknar och kritvita ben, riktig sexbrud bland bönnera.Bevare mig väl.De måste ju få betalt för att ställa upp på sånt här.
Såg Adventskalendern Hotell gyllene knorren, Maria Sid räddar nog serien.
Hon e´så bra.Gillade henne i "Livet i Fagervik" också.

Det är många kalendrar att lösa gåtor i.Rolig sysselsättning på morgonkvisten.

Vi har bara minus 12 nu Kl.22.50
Natti-Natti o.Kram Mi

Kerstin sa...

Jag ser inte programmet och har lyckats missa reklamen för det också. Verkar vara rätt bra att jag missade det. ;)

Herr Nilssons Fru sa...

*LER*, följer inte heller Bonde, men just den reklamsnutten så jag...taggtråd...haha. Jag har alltid undrat hur de vågar/vill/kan ställa upp. Inte skulle jag vilja va med o slåss om en karl som jag dessutom inte vet innan om jag vill ha. Näää, men idag gör de ju TV av de mesta o folk slåss ju nästan för att få vara med. Där är jag allt annorlunda. Jag gör vad som helst för att slippa vara med i TV.
Kramiz